FabSwingers.com
 

FabSwingers.com > Forums > Meet Requests and Parties > Northampton Mad March social!!

Northampton Mad March social!!

Jump to: Newest in thread

 

By *riel13 OP   Woman 3 weeks ago

Northampton

Well you filthy lot, looks like it is that time again! Saturday, 28th of March, a random pub in Northampton town centre (final details will be sent to everyone that gets on the invite list) . So, clear a space in your diaries, get your faces on here n get your names on the list,it's time to get your sexy selves out n meeting other like minded dirtbags, for a drink and a laugh, then, who knows what can happen! You could be making new friends, maybe new lovers, oh, and there's me, I'm just there for big hugs, to pinch bums, squeeze boobs n keep you all in line, so see you there!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ornyVikingWarriorMan 3 weeks ago

Northants

Put me down please x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By (user no longer on site) 3 weeks ago

I'm in!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 3 weeks ago

Northampton

I’m up for this one

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 3 weeks ago

Northampton

Blimey! You boys were quick!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ake202Man 3 weeks ago

northamptonshire

Sounds like fun

I’m in

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *iBooBooCouple 3 weeks ago

Northampton

Damn it I can't make this one as I'm at work

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 3 weeks ago

Northampton


"Damn it I can't make this one as I'm at work "

Aww boooooo!!! Chuck a sickie!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 3 weeks ago

Burton Latimer

Do i even need to say yes im sure im already on the list lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 3 weeks ago

Northampton

[Removed by poster at 08/02/20 10:43:44]

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 3 weeks ago

Northampton


"Blimey! You boys were quick! "

That’s what all the ladies tell me........

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustonemoretimeMan 3 weeks ago

northampton

Could I be out on the list please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 3 weeks ago

wellingborough / Northampton

I am up for it

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 3 weeks ago

Northampton


"Could I be out on the list please"

Are you gonna be a good boy?!

Will... Do you need to ask?!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *orthantsblueeyesMan 3 weeks ago

Northampton

Please can I be considered

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 3 weeks ago

Burton Latimer


"Could I be out on the list please

Are you gonna be a good boy?!

Will... Do you need to ask?! "

You know it wouldnt be the same without me there lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 3 weeks ago

northampton

Boo x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 3 weeks ago

East Northants

Yes please - me and the hubs

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 3 weeks ago

Burton Latimer


"Yes please - me and the hubs "

Yay

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 3 weeks ago

East Northants


"Yes please - me and the hubs

Yay "

Yay yourself

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 3 weeks ago

Burton Latimer


"Yes please - me and the hubs

Yay

Yay yourself "

No yay to u ! U sexy minx !

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 3 weeks ago

East Northants


"Yes please - me and the hubs

Yay

Yay yourself

No yay to u ! U sexy minx ! "

Aww you’ll make a girl blush

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 3 weeks ago

Burton Latimer


"Yes please - me and the hubs

Yay

Yay yourself

No yay to u ! U sexy minx !

Aww you’ll make a girl blush "

Would make u do more than blush

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *e ReviensWoman 3 weeks ago

Northampton

I have my lad so can't make it

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *otHornyGuy4uMan 3 weeks ago

NN2 northampton

Yes please I’m in

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *oxy_lady_gent2018Couple 3 weeks ago

wellingborough

We will be coming x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *gk53Man 3 weeks ago

Northampton

Put me on the list please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *reeneagle5Man 3 weeks ago

northampton

I be there

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ightandbustyCouple 3 weeks ago

Northamptonshire

Finally a date that we can do... can we put our name down

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 3 weeks ago

Burton Latimer

Some very sexy ladies going so far

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 3 weeks ago

wellingborough

Obviously I will be there

Xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ss23Man 3 weeks ago

Northampton

Yes please fingers crossed I can make it this time.

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *atthornyMan 3 weeks ago

Northampton

Hi there would love to attend pl keep me posted xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ony249Man 3 weeks ago

Kettering

I’m in please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *evilandTheBeastCouple 3 weeks ago

Peterborough

Add us to the list, please. Already looking forward to it.

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 3 weeks ago

Northampton

Oohhh, lets hope things get a little less sausagey, eh?! As much as we love the sausage!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 3 weeks ago

wellingborough


"Oohhh, lets hope things get a little less sausagey, eh?! As much as we love the sausage! "

Looking forward to a good munch with you before we head out

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 3 weeks ago

Northampton


"Oohhh, lets hope things get a little less sausagey, eh?! As much as we love the sausage!

Looking forward to a good munch with you before we head out "

Oohh haha! Cheeky! No sausage involved!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *nenightonly01Woman 3 weeks ago

Northampton

Hiya I'll be coming this time

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *wo-for-funCouple 3 weeks ago

northampton

Well we had a great night at the last one so will defo be coming to this one too

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *r_FaustusMan 3 weeks ago

Northampton

Yes, please

The last one was so good

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 3 weeks ago

wellingborough

Don't forget to say hi everyone

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *edhead72Woman 3 weeks ago

Northampton

Hi Ariel

Please can I be put down as a maybe. I had a great time at the last one

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *anMoodyMan 3 weeks ago

near Rushden Lakes

Woohoo! Looks like I can actually make it along this time (usually working )

Count me in please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *hiterabbit6Woman 3 weeks ago

Hillingdon

Please could you add me as a tentative...

Rabbit

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *untobehadMan 3 weeks ago

Wellingborough

Can I cum again please ? X

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By (user no longer on site) 2 weeks ago

Defo would love to come....

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton

Wonder if there will be as many as the last one... Will be trying a new venue, this time, too

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ccomadaterMan 2 weeks ago

northampton

Love to come put me down pls x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ccomadaterMan 2 weeks ago

northampton

Love to come put me down pls x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *queegeeMan 2 weeks ago

northampton

Can I please be put on the list!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *avelovesfeetMan 2 weeks ago

Kettering

Can I be put on the list please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ungmagic10Man 2 weeks ago

Northampton

Can you add me to the list please, I've missed too many of em

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 2 weeks ago

wellingborough / Northampton

Looking forward to this one and as some of u know bit nervous as well lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *eWatchesMeCouple 2 weeks ago

Northampton

Can we be put on the list please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ademoisellekink55Woman 2 weeks ago

northants

I’ll be there!!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"I’ll be there!!! "

Will be lovely to see you again x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riskyfoxWoman 2 weeks ago

northampton

Room for a little one again? xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"Room for a little one again? xx"

Hello pocket rocket xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *J5678Man 2 weeks ago

Northamptonshire

Can you put me on the list please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *J5678Man 2 weeks ago

Northamptonshire

Yay

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton

Oohhh!! Here come the usual suspects!!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *illerspiderMan 2 weeks ago

daventry

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *illerspiderMan 2 weeks ago

daventry

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ezza80Man 2 weeks ago

northampton

Hey, I'm good for this, please can you add me?

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ezza4Woman 2 weeks ago

Nr Wellingborough

I'll be there with Alanta x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"I'll be there with Alanta x"

Yay! Was lovely to see you the other day xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"I'll be there with Alanta x"

Yay! Was lovely to see you the other day xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer

So what colour should i go this time for my hair ? Anything except for green or pink

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *oopy-lou1Woman 2 weeks ago

Northampton

Well you know I'm not gonna miss it

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"Well you know I'm not gonna miss it "

Bugger

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer

Should be a good night looks like its gonna be a good crowd again

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *olfman1979Man 2 weeks ago

kettering

Hi can you plz put me down would love to meet a few new friends

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aul565Man 2 weeks ago

Northampton

Yes add me please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *untothehills666Man 2 weeks ago

warwick

Oh go on then

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton

Think I need to see where all the other gals n couples are at

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Think I need to see where all the other gals n couples are at "

Yeah get to it organiser just cant get the staff these days lol x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *iceguy77Man 2 weeks ago

northampton

There is a high ratio of sausages to buns

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *nnocentimesMan 2 weeks ago

This way, That way

Bookmarking just in case things free up closer to the time.

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *orphageMan 2 weeks ago

romford

PUT ME ON THE LIST

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *attynn8Man 2 weeks ago

northants

Up for party, invites still going?

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *oopy-lou1Woman 2 weeks ago

Northampton


"Well you know I'm not gonna miss it

Bugger "

You didn't really think you could escape me did you?? Xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"Well you know I'm not gonna miss it

Bugger

You didn't really think you could escape me did you?? Xx"

Muuwahahahaaaa!! Is it sausagey enough for ya yet misses?

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *kysportsMan 2 weeks ago

northampton

I'd love to attend,

Benn x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *oopy-lou1Woman 2 weeks ago

Northampton


"Well you know I'm not gonna miss it

Bugger

You didn't really think you could escape me did you?? Xx

I love a tasty sausage girl you know that so I'm hoping they all turn up, BUT I also love the ladies so come on girls don't be shy we need some lovely ladies or couples

Muuwahahahaaaa!! Is it sausagey enough for ya yet misses? "

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"Well you know I'm not gonna miss it

Bugger

You didn't really think you could escape me did you?? Xx

I love a tasty sausage girl you know that so I'm hoping they all turn up, BUT I also love the ladies so come on girls don't be shy we need some lovely ladies or couples

Muuwahahahaaaa!! Is it sausagey enough for ya yet misses? "

I need booby huggles

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *iceguy77Man 2 weeks ago

northampton

Well as they say, everybody needs a bosom for a pillow

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer

Cant beat a good booby huggle off loopy

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *orthantscouple999Couple 2 weeks ago

Northampton

Bugger, we can't make this one, it's our duty weekend

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *urpleDevilWoman 2 weeks ago

northampton

It’s always when I have something I can’t escape from!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *urvyandCurious999Woman 2 weeks ago

Lamp post pissing in the shire

I think I might be free that weekend, need to check the ex's holiday plans. If I can get away from the kids I should hopefully be able to come x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"Cant beat a good booby huggle off loopy "

Needed therapy after the last social as I got two

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two "

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *pallnight2000Man 2 weeks ago

northampton

Put me down please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *nenightonly01Woman 2 weeks ago

Northampton


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles "

Do the women get a loopy boogy huggle too?

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Do the women get a loopy boogy huggle too? "

They bloody better!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Do the women get a loopy boogy huggle too?

They bloody better!! "

I second that!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *olfman1979Man 2 weeks ago

kettering

Sounds like its going to be a good night

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Do the women get a loopy boogy huggle too?

They bloody better!!

I second that! "

Lots of great boobys going to be there.... xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Do the women get a loopy boogy huggle too?

They bloody better!!

I second that!

Lots of great boobys going to be there.... xx"

And im actually gonna be drinking this time as im not driving whoop whoop

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Do the women get a loopy boogy huggle too?

They bloody better!!

I second that!

Lots of great boobys going to be there.... xx

And im actually gonna be drinking this time as im not driving whoop whoop "

Whoop whoop

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Cant beat a good booby huggle off loopy

Needed therapy after the last social as I got two

The only therapy for a loopy booby huggle is more booby huggles

Do the women get a loopy boogy huggle too?

They bloody better!!

I second that!

Lots of great boobys going to be there.... xx

And im actually gonna be drinking this time as im not driving whoop whoop

Whoop whoop "

Owwww yes will be the first one im actually drinking at lol x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 2 weeks ago

East Northants

I give good booby hugs too haha x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer

Bad news i cant make it just looked at my schedule and im already booked on an event that night

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 2 weeks ago

East Northants


"Bad news i cant make it just looked at my schedule and im already booked on an event that night "

Boooooo!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Bad news i cant make it just looked at my schedule and im already booked on an event that night

Boooooo!"

I know

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"I give good booby hugs too haha x"

I would like to book a booby huggle please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 2 weeks ago

East Northants


"I give good booby hugs too haha x

I would like to book a booby huggle please "

First in line Mr x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ezza4Woman 2 weeks ago

Nr Wellingborough


"I'll be there with Alanta x

Yay! Was lovely to see you the other day xx "

You too hunnie x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ocketrocket999Woman 2 weeks ago

northampton

Could I be considered for the list please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton

Oohh booby hugs and new girls!! Yay!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton

Wtf Will!! How dare you have other stuff to do?! Bad Will! You may need to be punished!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *lackgeniusMan 2 weeks ago

Northants

Hi I should be able to attend this time please. Add me please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"I give good booby hugs too haha x

I would like to book a booby huggle please

First in line Mr x"

One very happy Mr x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Wtf Will!! How dare you have other stuff to do?! Bad Will! You may need to be punished! "

Sorry boss i had already agreed to this other thing and completely forgot about it till my mate reminded me tonight x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"Wtf Will!! How dare you have other stuff to do?! Bad Will! You may need to be punished!

Sorry boss i had already agreed to this other thing and completely forgot about it till my mate reminded me tonight x "

Lol s'ok, silly! You can make up for it at the next one

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *iceguy77Man 2 weeks ago

northampton

[Removed by poster at 12/02/20 23:47:00]

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *iceguy77Man 2 weeks ago

northampton

This is sounding better and better

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *igwillrugbylad79Man 2 weeks ago

Burton Latimer


"Wtf Will!! How dare you have other stuff to do?! Bad Will! You may need to be punished!

Sorry boss i had already agreed to this other thing and completely forgot about it till my mate reminded me tonight x

Lol s'ok, silly! You can make up for it at the next one "

Thank you boss x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aceyleeTV/TS 2 weeks ago

northants

[Removed by poster at 13/02/20 02:25:35]

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *pontaneousladMan 2 weeks ago

corby

Can you add me to the list love to come along

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *edkandiWoman 2 weeks ago

northampton

Put me down please I’ll find you this time lol x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ayman2002Man 2 weeks ago

Discreetly Hidden Away

Can I be penciled in?

Not been to the Northants socials for a number of years. Interesting to see what new faces are around and if any past ones reappear!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Put me down please I’ll find you this time lol x"

Pmsl! Did you get lost last time

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *edkandiWoman 2 weeks ago

northampton

It was my gym Xmas do I wandered along after but may have been a little d*unk lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ss23Man 2 weeks ago

Northampton


"I give good booby hugs too haha x"
can I join the que for one of those

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *iceguy77Man 2 weeks ago

northampton

I think you will know you are in the right pub, from the queue for hugs from the babes on here

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *heCrowAndButterflyCouple 2 weeks ago

Rushden


"Don't forget to say hi everyone "

Hi Everyone

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aturing nicely74Man 2 weeks ago

Milton Keynes

I've been looking for a local social, could you add me please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Don't forget to say hi everyone

Hi Everyone "

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"It was my gym Xmas do I wandered along after but may have been a little d*unk lol "

You do crack me up lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *olfman1979Man 2 weeks ago

kettering

Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto "

Well I will be getting d*unk n dancing like a twat, same as usual!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto

Well I will be getting d*unk n dancing like a twat, same as usual! "

Ohhh yess!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto

Well I will be getting d*unk n dancing like a twat, same as usual!

Ohhh yess!! "

Obvs I'll add myself to that haha

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto

Well I will be getting d*unk n dancing like a twat, same as usual!

Ohhh yess!!

Obvs I'll add myself to that haha "

Haha yay!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 2 weeks ago

northampton


"Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto

Well I will be getting d*unk n dancing like a twat, same as usual!

Ohhh yess!!

Obvs I'll add myself to that haha

Haha yay!! "

You 2 dont need to get d*unk to dance like twats

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"Hi everyone it sounds like it's going to be a good night wonder what fun will people get upto

Well I will be getting d*unk n dancing like a twat, same as usual!

Ohhh yess!!

Obvs I'll add myself to that haha

Haha yay!!

You 2 dont need to get d*unk to dance like twats "

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *anksy69Man 2 weeks ago

rugby

Can i get an invite?

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 2 weeks ago

Northampton

D*unken dancing! I’m loving the sound of that. Tbf it’s the only kind I do.

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"D*unken dancing! I’m loving the sound of that. Tbf it’s the only kind I do. "

Sweet! Cya there!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 2 weeks ago

Northampton


"D*unken dancing! I’m loving the sound of that. Tbf it’s the only kind I do.

Sweet! Cya there! "

You most definitely will miss xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 2 weeks ago

wellingborough / Northampton

So being a new to all this wot have I got my self in for

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riginalBulletMan 2 weeks ago

Sawtry

I would love to attend if I may

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 2 weeks ago

wellingborough


"So being a new to all this wot have I got my self in for "

Shut up! You'll love it

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 2 weeks ago

wellingborough / Northampton

[Removed by poster at 15/02/20 17:21:26]

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 2 weeks ago

wellingborough / Northampton


"So being a new to all this wot have I got my self in for

Shut up! You'll love it "

hope so sounds like it's going 2 b a good night

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 2 weeks ago

Northampton


"So being a new to all this wot have I got my self in for

Shut up! You'll love it hope so sounds like it's going 2 b a good night "

There's never been a bad one

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arlwellyMan 2 weeks ago

wellingborough

Put me down for this please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 1 week ago

wellingborough / Northampton


"So being a new to all this wot have I got my self in for

Shut up! You'll love it hope so sounds like it's going 2 b a good night

There's never been a bad one "

going to b good then

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aturing nicely74Man 1 week ago

Milton Keynes

Looking forward to it sounds like it should be a great night

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *kdave69Man 1 week ago

milton keynes

Hi put me down please

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *nenightonly01Woman 1 week ago

Northampton

It most definately is looking to be a good night...

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 1 week ago

Northampton


"It most definately is looking to be a good night..."

Can't bloody wait now lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *owayback86Man 1 week ago

wellingborough / Northampton


"It most definately is looking to be a good night...

Can't bloody wait now lol"

cant wait to see wot sort of night it's going 2 b

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *anksy69Man 1 week ago

rugby

Would love to come from Rugby to this. Will look into hotels if i get an invite

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *omeone_for_funMan 1 week ago

Northampton

Love to come put me down pls

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ayman2002Man 7 days ago

Discreetly Hidden Away

I take it most of you know each other already

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 7 days ago

Northampton


"I take it most of you know each other already "

A few of us are regulars and now good friends, yes

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *nenightonly01Woman 7 days ago

Northampton


"I take it most of you know each other already

A few of us are regulars and now good friends, yes "

Some of us met on the very first Northampton Social, a few years ago

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 7 days ago

northampton


"I take it most of you know each other already

A few of us are regulars and now good friends, yes

Some of us met on the very first Northampton Social, a few years ago "

And are still very good friends xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *nenightonly01Woman 7 days ago

Northampton


"I take it most of you know each other already

A few of us are regulars and now good friends, yes

Some of us met on the very first Northampton Social, a few years ago

And are still very good friends xx "

Haha yes we are lovely xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 7 days ago

wellingborough


"I take it most of you know each other already

A few of us are regulars and now good friends, yes "

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 6 days ago

East Northants

Well this could be awkward

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *avelovesfeetMan 6 days ago

Kettering


"Well this could be awkward "

Why could it

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 6 days ago

Northampton


"Well this could be awkward "

Oh no!! Howcome?!??

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *oopy-lou1Woman 6 days ago

Northampton


"Well this could be awkward "

Ey up lovely, youv been coming for ages and even if you hadn't every new person is greated the same we are all just as naughty as each other xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *oopy-lou1Woman 6 days ago

Northampton

Well iv been AWOL as stuck in sunny Dorset but I'm getting the girls in trainning for all those booby huggles they need some love boys or girls or anything in between very welcome lol

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ustanhonestblokeMan 6 days ago

northampton


"Well iv been AWOL as stuck in sunny Dorset but I'm getting the girls in trainning for all those booby huggles they need some love boys or girls or anything in between very welcome lol"

Book me in for one.... got my therapy session booked already x

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *arietWoman 6 days ago

wellingborough


"Well iv been AWOL as stuck in sunny Dorset but I'm getting the girls in trainning for all those booby huggles they need some love boys or girls or anything in between very welcome lol

Book me in for one.... got my therapy session booked already x "

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *ebelleWoman 6 days ago

East Northants


"Well this could be awkward

Ey up lovely, youv been coming for ages and even if you hadn't every new person is greated the same we are all just as naughty as each other xx"

True that xx

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 6 days ago

Northampton


"Well this could be awkward

Ey up lovely, youv been coming for ages and even if you hadn't every new person is greated the same we are all just as naughty as each other xx"

Eerrmmm, I think you'll find, that is, everyone but me, is as naughy as each other

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 6 days ago

Northampton


"Well this could be awkward

Ey up lovely, youv been coming for ages and even if you hadn't every new person is greated the same we are all just as naughty as each other xx

Eerrmmm, I think you'll find, that is, everyone but me, is as naughy as each other "

That’s not what I’ve heard, I’ve heard we need to keep a special eye on you

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *riel13 OP   Woman 6 days ago

Northampton


"Well this could be awkward

Ey up lovely, youv been coming for ages and even if you hadn't every new person is greated the same we are all just as naughty as each other xx

Eerrmmm, I think you'll find, that is, everyone but me, is as naughy as each other

That’s not what I’ve heard, I’ve heard we need to keep a special eye on you "

I dunno what you mean!!!

Reply privately (closed, thread got too big)

 

By *aws16Man 6 days ago

Northampton


"Well this could be awkward

Ey up lovely, youv been coming for ages and even if you hadn't every new person is greated the same we are all just as naughty as each other xx

Eerrmmm, I think you'll find, that is, everyone but me, is as naughy as each other

That’s not what I’ve heard, I’ve heard we need to keep a special eye on you

I dunno what you mean!!! "

‘Ahem’ you sure about that . I’ve heard you

Reply privately (closed, thread got too big)

  

By *ovecumfromyouCouple 6 days ago

northampton

Unfortunately we go on holiday the 24/3/20 so will have to make the next one. Great guest list though, should be interesting.

Reply privately (closed, thread got too big)

0.3437

0